16 november 2007

Bij een prijsuitreiking

.
.
.
Wat een journalist moet kunnen
En op school nooit heeft geleerd
Is de waarheid zo verdunnen
Dat zij niemand nog geneert




Hartelijk aan Peter opgedragen
bij zijn heuglijke verkiezing als Marketeer van het Jaar

AD MULTOS ANNOS
.
.
.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ik goed vind aan Peter is dat hij dat oubollige logo AVV-VVK heeft doen verdwijnen...ik weet ook wel iemand moest Vlaanderen van Christus loskoppelen binnen de Standaard , maar hij heeft het gedaan....

L.A.

Marc Vanfraechem zei

@L.A. op de golven van de stroom kan die man zich wel bovenhouden inderdaad, maar om als boei te dienen is hij wat grijs.

raf zei

AVV-VVK laten verdwijnen vraagt vijf minuten moed en de volharding om gedurende enkele weken het zagende proza van het oudere deel van het ledenbestand te ondergaan. Maar dan begint het: niet afglijden in een neoliberale ruggegraatloze 'kwalitatieve' versie van HLN, geen eenzijdige toegevingen aan een jong en modieus publiek, geen McDonalds van de journalistiek, geen marketeerstreken en centjes-tellerij. Wel een consequente houding, met correcte berichtgeving en met respect voor de christelijke en Vlaamse wortels (zonder daarin te overdrijven). En bovenal, een goede pen. Die heeft onze marketeer dus niet!

figaretto zei

"Het is een halve vergissing"
Omschreef de laureaat zijn prijs.
Maar spijt over die beslissing
Maakt hij beter de ganzen wijs.

Anoniem zei

De Standaard staat nu voor AVB-VVB.

http://victacausa.blogspot.com/victacausa.blogspot.com5edf7b715d0afaa3d68201fa2d94715a304487db.html